Fredag kväll!

Jag vaknade utav vibrationerna på mobilen, jag hade stängt av ljudet så jag kunde få sova bort min egen dumhet. Att t vätta 500 kr i tvättmaskinen tills de bara är slamsor kvar var inte smart utav mig.. De blev bioprat och bio stod på schemat för fredagskvällen. Jag och J åkte till Kista och käkade. Vi såg premiären av grown ups. Den var riktigt bra! Jag skrattade hela filmen lång. Skämten blev aldrig tråkiga.

Så den ska ni se om nu ska på bio!!

Mina marbel styltor från Nelly.com har kommit hem. Men jag vet dock inte om dem har kommit för att stanna. Jag tycker inte att de är snyggt om platån är alldeles för hög. Jag får titta på dem lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0