Påkörd älg!

Nu sitter jag hemma igen jag ska snart iväg till Brommaplan och lämna tillbaka herbalife shaken. Jag slutade med den dieten för att jag inte mådde bra utav den. Så nu ska vi reklamera! Igår var jag i Drottningholm hemma hos Andreas vi var ett par stycken där. Vi badade bubbel och spelade våghals. En lyckad kväll. Jag hade jätte kul. Idag har jag nog mest bara legat hemma hos Andreas och myst med söta J.

När jag kom innanför dörren ser jag till min förvånad att min mor och far har möblerat om i mitt rum. Först blev jag utav helsicke förbannad. Men nu har jag lugnat ned mig, de blev inte så tokigt iallafall. Men jag tyckte inte om att dom har "förstört" min personliga stil i mitt egan space. Men vi prövar de här nu!

Jag mår som jag förtjänar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0